بازاریابی وفروش بیمه

مطالب دیگر:
📌دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)📌اصول و مبانی تهیه یک مقاله برای مجلات علمی و پژوهشی📌دستورالعمل تهیه نقشه های زمین شناسی- اكتشافی ( بزرگ مقیاس)📌پاورپوینت روش تحقیق بارویكردی به پایان نامه نویسی📌پرسشنامه کنترل خشم (اقتباس از کتاب Understanding Yourself)📌آزمون افسردگی کودکان (ماریاکواس)📌پرسشنامه سنجش خلاقیت (CREE)📌پاورپوینت تثبیت خاک با آهک دراسلاید های کاربردی و کاملا قابل ویرایش📌تحقیق مفهوم انسان شناسی یا آنتروپولوژی📌تقویت و تثبیت خاک رس توسط گیاه بامبو در 30 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش📌پاورپوینت تئوری های اثباتی حسابداری (فصل سوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)📌پاورپوینت پیامدهای اقتصادی استانداردهای حسابداری (فصل چهارم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)📌پاورپوینت تئوری های توصیفی افشاء داوطلبانه (فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری تالیف نیکومرام و بنی مهد)📌پاورپوینت تحقیقات رفتاری حسابداری (فصل ششم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)📌پاورپوینت تحقیقات انتقادی حسابداری(فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)📌پاورپوینت کارگاه روش تدوین برنامه کسب و کار📌تحقیق مدیریت ریسک در سازمانها📌پاورپوینت گیاه شناسی گردو و آفات مهم درختان گردو📌پاورپوینت ایمنی كارگاه و کارگاه های ساختمانی📌تحقیق ایمنی كارگاه و کارگاه های ساختمانی📌پاورپوینت روش نگارش تحقیق پروپوزال و مقاله📌انسان در طبیعت در تمدن غرب📌پاورپوینت روانشناسی کودک و روش های تربیت فرزند📌پاورپوینت مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان ایران مصالح و فرآورده های ساختمانی در 51 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش📌پاورپوینت بهسازی خاک در 68 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش
حجم فایل : 442.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 79 1 2 نیاز نیازمند عوامل رفع نیاز دادوستد بازاریابی ROOSTA 3 بازارشناسی بازارداری بازارسازی ROOSTA مدیریت دادوستد 4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله م |50681688|qcp
در این پست قصد معرفی فایل بازاریابی وفروش بیمه را داریم با ما همراه باشید.

حجم فایل : 442.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 79
1 2 نیاز نیازمند عوامل رفع
نیاز دادوستد بازاریابی ROOSTA 3 بازارشناسی بازارداری بازارسازی ROOSTA مدیریت دادوستد 4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

- محصول مناسب
- قیمت مناسب
- توزیع مناسب
- ترویج و تبلیغ مناسب ROOSTA 5 CONDITIONS
شرايط و عوامل محيطی COMPETITORS
رقبا COMPANY
(CORPORATE)
شرکت (بنگاه) CUSTOMERS
مشتریان COLLABORATORS
همکاران وذینفعان ROOSTA بازارشناسی 6 چه مدت می خرد؟ چرا می خرد؟ چه چیزی می خرد؟ چگونه می خرد؟ از كجا می خرد؟ چه موقع می خرد؟ چه كسی ميخرد؟ تجريه و تحليل
مصرف كننده ROOSTA 7 مشتريان رقبا كدامند؟
نظرات و انتظارات رقيب كيست؟
انواع - ويژگيها رقيب چه ميكند؟
رفتارها و برنامه ها رقيب شناسی 8 خصوصيات

- دشواری در ارزيابی

- ناتوانی در ارائه نمونه

- نگرانی و تردید

- ناآشنایی با تمایزها نا محسوس بودن اقدامات

- محسوس کردن خدمت
- خدمات مجانی بعنوان نمونه به
تصميم گيرندگان اصلی

- ارجاع دادن به مشتريان گذشته

- تبليغات درست و موثر صفات و ويژگيهای خدمت ROOSTA 9 تفکیک ناپذیری خصوصيات

- همزمانی توليد و مصرف

- تفكيك ناپذيری خدمت و ارائه دهنده خدمت
- درگير بودن و نقش داشتن ساير مشتريان اقدامات

- بهبود در گزينش كاركنان

- بهبود روابط انسانی

- جلوگيری از برخورد مشتريان


ROOSTA 10 متغير بودن خصوصيات

- دشواری استاندارد كردن
- دشواری كنترل كيفيت
- ارتباط كيفيت با عوامل محيطی
- ارتباط كيفيت با شرایط انسانها
اقدامات

- دقت در جذب و بهبود و توسعه
منابع انسانی
- تجهیزات مناسب و جدید
- آموزش مستمر و همگانی
ROOSTA 11 زوال پذیری اقدامات

مديريت تقاضا و عرضه شامل:
- ايجاد انگيزه برای مصرف در شرايط غير فصلی
- قيمت گذاری متفاوت
- سيستم رزرو كردن
- چند مهارتی كردن كاركنان
خصوصيات

- خدمت قابل نگهداری نیست


- مشكلات مديريت تقاضا

ROOSTA 12 آمیخته بازاریابی خدمات
SERVICE MARKETING MIX 1- محصول یا خدمت PRODUCT

2- قیمت خدمات PRICE

3- محل فروش یا ارائه خدمات (توزیع) PLACE

4- ترویج و توسعه خدمات PROMOTION ROOSTA 13
5- کارکنان (ارائه دهنده ...