بازاریابی و مدیریت بازار

مطالب دیگر:
📖تحقیق در مورد توربوشارژرها📖تحقیق همه چیز در مورد خازن📖فاکتور فروش شرکتی قابل ویرایش ورد📖تحقیق مروری بر سیر تکامل ترمز اتومبیل ها از ابتدا تا امروز📖تحقیق الگوریتم یادگیری ماشین📖تحقیق اجزاء مختلف ماشین📖تحقیق موشكهای كروز CRUISE📖تحقیق هیدرولیک چیست📖تحقیق در مورد الکتریسیته 37 ص📖تراکت تبلیغاتی ریسو طراحی شده با فتوشاپ سیاه و سفید مناسب آرایشگاه زنانه📖نرم افزار ساخت بنر و هدر سایت با اموزش فارسی📖پرسشنامه رغبت سنج تحصیلی شغلی هالند📖پرسشنامه سنجش سازگاری بل📖آزمون شخصیت نوع A و B📖پاورپوینت درباره قورباغه📖تحقیق نانو فناوری📖تحقیق اشعه ایكس و تهیه آن📖تفسیر بالینی گودیناف📖آزمون ویسکانسین📖پرسشنامه شخصیتی آیزنک (بزرگسالان)📖آزمون اضطراب هامیلتون📖پرسشنامه شخصیتی کالیفرنیا CPI 480 سوالی📖آزمون اندریافت سالمندان S.A.T📖تست هوش وکسلر بزرگسالان (WAIS-R) دکتر براهنی و همکاران📖آزمون شکل گیری مفهوم ویگوتسکی
حجم فایل : 850.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 332 بنام خدا 1 2 نام درس : 3 این درس یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است جایگاه و هدف درس 4 هدف |50681689|qcp
در این پست قصد معرفی فایل بازاریابی و مدیریت بازار را داریم با ما همراه باشید.

حجم فایل : 850.0 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 332
بنام خدا 1 2 نام درس : 3 این درس یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است جایگاه و هدف درس 4 هدف کلی این فصل آشناسازی دانشجویان با مفاهیم اساسی ، اهداف و فلسفه های بازاریابی و نیز شناخت وظایف مدیران بازاریابی در مؤسسات می باشد مفاهیم مدیریت بازار فصل اوّل 5 شکل زیر ، هفت مفهوم اساسی علم بازار یابی و رابطه آنها را با هم نشان می دهد مفاهیم اساسی بازار یابی نیاز معامله بازار مبادله کالا تقاضا خواسته 6 نیاز (Need) یعنی کمبود یا حالت محرومیت احساس شده در فرد که آرامش و تعادل انسانـی را بر هم زده و در او انـگیزه ای برای ارضاء ایجاد می کند مفهوم نیاز 7 خواسته یعنی چگونگی رفع نیاز ، به عبارتی خواسته ها (wants) راه های رفع نیاز بوده و با توجه به فرهنگ جوامع و نیز وضع در آمدی افراد ، تعداد آنها نا محدود و دائماً در حال تغییر می باشد مفهوم خواسته 8 تقاضا (Demand) یعـنی اقدام به رفـع نیـاز و خواسـته با لـحـاظ نمـودن منـابع مالی ، بنابر این محـدودیت ریالی می تواند ، خواسته کالای x را به تقاضای کالای y بدل نماید مفهوم تقاضا 9 کالا (Product) یعنی هر شیء یا چیزی که توسط شخص معین و یا مؤسسه ای تولید شده و قادر به رفع نیازهای فردی و یا جمعی مصرف کنندگان باشد مفهوم کالا 10 مبادله (Exchange) روشی است برای رفع نیاز که در آن فرد کالای مورد نیاز خود را با پرداخت پول یا ارائه کالا و یا خدمت به دیگران بدست می آورد مفهوم مبادله 11 1- وجود حداقل دو نفر
2- وجود چیز ارزشمند و مورد نیاز طرفین
3- وجود علاقمندی در طرفین
4- آزادی طرفین در قبول یا رد پیشنهاد
5- توانایی طرفین در مراوده و تحویل بموقع کالا شرایط مبادله 12 به واحد اندازه گیری بازاریابی ، معامله (Transaction) اطلاق می شود
یک معامله در بر گیرنده داد و ستد یا بده-بستان فایده بین طرفین مبادله می باشد مفهوم معامله 13 1- وجود حداقل دو کالای با ارزش
2- توافق در مورد شرایط مبادله
3- توافق در مورد زمان مبادله
4- توافق در مورد مکان مبادله شرایط لازم برای تحقق معامله 14 محل تجمع عده ای از عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان بالقوه و بالفعلی که دارای نیازهای مشترک بوده و از وسیله مبادله یا پول مشترکی استفاده می کنند ، بازار (Market) نامیده می شود تعریف بازار 15 1- عرضه کننده
2- تقاضا کننده
3- نیاز یا احتیاج
4- قدرت خرید عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار 16 جوامع امروزی جوامع اولیه نمودار سیر تکاملی بازارها خود کفایی مبادله غیر متمرکز مبادله متمرکز شکارچی کوزه گر ماهیگیر ک...