بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها

مطالب دیگر:
📚روش تحقیق انرژی هسته ای و کاربرد پزشکی📚روش تحقیق انرژی هسته ای و کاربرد کشاورزی📚روش تحقیق بررسي اثر درصد افزايش سود انباشته📚روش تحقیق بررسي تاثير اضطراب در يادگيري دانش آموزان تيزهوش و عادي📚روش تحقیق بررسی عللی افسردگی📚روش تحقیق بررسی عوامل موثر در مشارکت سیاسی📚روش تحقیق بررسی نقش رسانه های جمعی و تأثیر آن بر فرهنگ جامعه📚روش تحقیق تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی📚روش تحقیق شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی📚روش تحقیق شناسايي نيازهاي آموزشي و ترويجي توتون كاران استان كردستان📚روش تحقیق عدم علاقه و توجه دانش آموزان در كلاس درس تاريخ📚روش تحقیق علل گرایش جوانان و نوجوانان به قرص های روان گردان📚روش تحقیق مدیریت 24 ص📚اپلیکشین "دانلودر" فیلم، سریال و... از سایت فیلیمو📚ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات📚بررسي سيستم هاي رزور اينترنتي بليط هاي اتوبوس بيرون شهري📚پروژه SSADM📚تجزيه تحليل پيچيدگيهاي صنعتِ تجارت الكترونيك📚تجزيه تحليل سيستمها قوطي سازي📚تجزيه و تحليل الزامات اجرايي نظام جانشين پروري مدیریتی در شهرداري مشهد📚تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه📚تجزيه و تحليل سيستم كارگزيني و حسابداري شركت روغن نباتي لادن📚تجزیه و تحلیل سیستم📚تجزيه و تحليل سيستمها قوطي سازي📚تجزيه و تحليل و طراحى سيستمها
حجم فایل : 634.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 29 بنام خدا از تئـوري تا تجربيات عملي اهميت موضوع درسي از آموزه هاي ديني اسراف درسي از مديريت كوروش كبير درسي از اميركبير و مسئـوليت ما حكايتي از مولانا و نقش ما 3 هدف جرقه ذهني در مورد يافت |50681690|qcp
در این پست قصد معرفی فایل بازاريابي و قانون هدفمندي يارانه ها را داریم با ما همراه باشید.

حجم فایل : 634.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 29
بنام خدا


از تئـوري تا تجربيات عملي
‌اهميت موضوع درسي از آموزه هاي ديني
اسراف
درسي از مديريت كوروش كبير
درسي از اميركبير و مسئـوليت ما
حكايتي از مولانا و نقش ما
3 هدف جرقه ذهني در مورد يافتن فرصتهاي بازار و لزوم بازمهندسي فرايندهاي بازاريابي بدليل تحولات اساسي ناشي از اجراي قانون هدفمندي يارانه ها
تببيين و تاكيد بر نقش و مسئـوليت خطير مسئـولين بازاريابي شركتها در:
پيش بيني بموقع تغييرات
تحليل جامع فرصتها و تهديدات
آماده سازي همه جانبه شركت
جهش يا سقوط
و در يك كلام: تمايز يا نابودي
ايجاد باور در بازاريابي به قابل كنترل بودن عوامل محيطي! (بر اساس تجربه)
4 مقدمه باور تغييرات بزرگ و تحول اساسي در بازار
چقدر براي اين تغيير، از قبل آماده بوديم يا آماده شده ايم؟
درسي كه از مرحله اول گرفتيم:
هنوز چند مرحله افزايش قيمت در راه است
دير يا زود هدفمندي يارانه ها در ساير بخش ها:‌ مواد غذايي و غيره
پيش فرض لازم:‌
‌وجود بينش، ساختار و بسترهاي بازاريابي در شركت: بازارگرايي در عمل نه شعار!
واقعيت:
كاربرد بيشتر در بازارهاي رقابتي: مانند صنعت لوازم خانگي در مقايسه با صنعت خودرو يا سيمان

5 نكته اصلي:‌ضرورت توجه به نياز جديد مشتري در کل زنجیره عمليات رضايت و وفاداري مشتري نياز
جديد
مشتری 6 كليات موضوع ارائـه مثال و تجربيات واقعي و عملي در حوزه انرژي براي شفافيت موضوع و درك عملي و باور آن - قابل تعميم و الگوپذيري براي ساير بخش ها
تاثير قانون هدفمندي بر بازاريابي (بازمهندسي اصول، فرايندها، اولويتها، استراتژي ها و فعاليتها):
حجم بازار و رشد بازار (رشد كل يا رشد بخش هاي بازار)
تاثير بر معيارهاي بخش بندي بازار Segmentation
منحني عمر PLC ،‌ ماتريس BCG و مدل توسعه بازار ANSOFF
رفتار خريد مشتري Customer Behavior ، شاخص هاي رضايت مشتري در مدل KANO، مسئـوليت بازاريابي در تامين نيازهاي اطلاعاتي مشتري و CRM
آميخته بازاريابي Marketing Mix
SWOT Analysis و تحليل عوامل محيطي PESTE 7 لزوم بررسي اثر قانون هدفمندي يارانه ها برفرايندبرنامه ريزي بازاريابي ارزشها، ماموريت، چشم انداز و اهداف كلان شركت تحليل موقعيت
SWOT Analysis تعيين اهداف و
استراتژي ها
Targeting & Positioning استراتژيهای خرد: آميخته بازاريابی
Marketing Mix اجرا ، ارزيابی و کنترل برنامه ريزی
بازاريابی بخش بندي بازار
Segmentation 8 رقابت
دروني
صنعت خريداران تازه واردها جايگزين ها لزوم بررسي اثر قانون هدفمندي يارانه ها بر نيروهاي رقابتي
5 نيروی Porter تامين كنندگان 9 O فرصت ها
1.

2.

3.

4....